Ben etlik şehir hastanesinde Aslıhan coşkuna gidiyorum. Memnunum. Diğer doktorlara da gittim rahatsız olduğum hiç olmadı ama onlar da hep asistanları falan giriyo o yüzden hoşuma gitmedi. Aslıhan hanım hep kendisi oluyor odasında o yüzden denk getirirsem hep ondan alıyorum randevu