Saydin_ canım ben oraya sevk ile gittim. Karın çevremde gerilik vardı.. Çok hazırlıksız ve korkarak gittim orada olan doktora muayene oldum ve o da doğuma karar verdi. Biran kendimi doğumhanede buldum. Allah hepsinden razı olsun çok çok ilgilendiler. Bebeğim 6 gün hastanede yattı anne otelinde kaldım ve bebeğime her 2 saatte bir süt veriyordum gerek benimle gerekse kızımla çok ilgiliydi herkes.. Tabii her insanın tecrübesi başkadır ama ben memnun kaldım sağ olsunlar. Allah hepsinden razı olsun