Miracle_1 pedim tam dolmuyodu cok asırı gelmiyodu pembelik vardı kırmızılık yoktu hiç sonrada kahverengi gelmeye başladı ben hava değişiminden diye düşünmüştüm öyle kısada sürmedi çünkü 4-5 gün sürdü adet gecikmem olduğunu anlamadım doktor söyledi yerleşme kanamaso yaşamışsın dedi ben anlamadım çnkü