defnevedoruk ay kısmet olursa ve aksilik çıkmazsa erken gelmesi gibi, aynı gün olacak bizimde 😍 doktorum 37+0 da alacak 🥹 ilk kızımın tarihide 23 haziran, ben daha erken yada geç olmaz mı diye teklif ettim özel günleri ayrı olsun diyede pazarlığım tutmadı😂