Kızlar ben 14 hafta gebeyim. İlk oğlum 5 yaşında ama sezeryan dikiş yeri 1-2 gün çok acımaya başladı özellikle de sağ tarafım. Hatta o tarif hafif böyle şişmişte duruyor. Kontrolüme daha da 3 hafta var acaba normal mi bu böyle olması başından geçen var mı