Kızlar 7+2 oldum bugün çok şükür geçen hafta 6+4’de kalp atışını da duyduk hamd olsun Rabbim isteyen tüm kullarına nasip etsin 5’nci yılda geldi mucizemiz ama göğüs hassasiyetim yok denecek kadar azaldı uyku hali bi var bi yok bulantım var gibi de yok gibide herşey yolundamıdır içim içimi yiyor daha kontrole var