Eylulgunes44 okurken güldüm😅 haklısınız, siz alırken acı var mı demişsiniz, arkadaşlarda dikiş alınmıyo ki demişler, varki aldıracaksınız her hastanenin farklı malesef. Benimde mavi bi ip vardı aldırcaksın denmişti ama ipi çekerken hissetmiştim çok hafif, acı ağrı olmamıştı