Denizj ellerim tutmuyor son 6 haftadir eski mesleğim bilgisayar bası doktorum onunda etkisi olabileceğini ve karpal tünel sendromu olabileceğini soyledi odemde baskıyı artirir dedi. Gün icerisinede yayildi azicik is yapayim ozellikle sag elim felcli Ali Rıza bey gibi oluyor. Doktorum buz kompres, atel kullanimi( bilegin uygun pozisyonda kalmasi icin), magnezyum gunde 2 kez icme ve egzersi onerdi birde cok yuklenme ellerine dedi ama faydasiz gece yan yattigim icin sabahlari hergun ayni uyaniyorum