Kızlar 15. Gün yumurtam çatladı 14. Günde olabilir emin değişim ama 14. Gün ovülasypm testim tam pik değildi yakındı gecesine ilişki sırasında ağrı hissettim kasıklarımda yumurtladığımı anladım. Bugün üzerinden 5 gün geçti ve sadece peçeteye gelen tek seferlik pembe açık kırmızı gibi bir kanama oldu yerleşme kanaması mı yaşadığım sizce çok heyecanlandım boş bulunup eşimede söyledim oda çok mutlu oldu umarım yanlış alarm değildir onu üzmekten korkuyorum 7 aydır deniyoruz ve iki kaybımız var bilenler daha önce yaşayanlar tecrübelerini paylaşırsa sevinirim . Not: ChatGPT göre bu yerleşme kanaması olabilirmiş.