Sybabyss 2de dogurdum saat 6:30 doğum sancım gibi sancım var neden oluyor agrı kesici yapmışlardı ama yine isticem
Uyarfatma Sybabyss Nasıl geçti doğumunuz kaç saat sürdü. Bu arada hayırlı olsun sağlıkla büyütün bebişinizi
Accountant Sybabyss rahim küçülürken de hamileliğin başlarında sancılandığımız gibi sancılar oluyor diye duymuştum ama mutlaka doktorunuza sorun
minismom Sybabyss hemsirelere soyle benim dogumdan sonra sancılarım gecmisti bi sorunmu var acaba bu saate kadar gecmedi