Aylincftc sıkma canını sakın geçen sene yılbaşında düşük yaptım nisan ayında kimyasal gebelik gerçekleşti. Tamam dedim çocuğum olmayacak zaten polikistikim. Herşeyi sildim kafamdan Eylül ayında hamile kalmışım. Mucizem Şimdi 19+6. Rabbım sana da yaşatacak. Sadece doğru zamanı o biliyor