Karnım aşşağıda fakat rahimde açılma yumuşama yok normal doğum istiyorum ama 40 haftadan sonra iki günde bir kontrole gitmem gerekiyormuş bebek kakasını yemesin diye şuan kilosu 3700 4000 den sonra normal yapamayız dedi doktor hareket ediyorum çay hurma da yiyorum ama hiçbir belirti yok rahim kalınlaştırıcı iğne kullandım acaba bu yüzden mi doğum başlamıyor diye düşünüyorum