betulsezgin2018 hiç bir devlet hastanesinde eşleri refakatçi almıyolar canım belki görüş saati vardır 1-2 saat, onun haricinde kadın doğum katında da erkek olmuyor, geçen sene kürtaj olmuştum eşimi almamışlardı hiç o bi iki kere kaçarak girmişti yani 5-10 dk gördü çıktı onun haricinde annem kaldı yanımda