Merveeliyy Benim zaten hep içime doğuyordu Oğluşumun olacağı daha o yokken bile hep ilk çocuğum erkek olsun derdim Muhammed Asafım paşam 😍 12. Haftamızda kıza benziyor dedi %40 kız dedi buradaki yaptığımız nub teaorisi olsun Çin takvimi olsun her şey kız diyordu😁 o kadar alışmıştım ki hümeyram diye seviyordum artık😅 bir de ekşi ve acı yedim hep halen de yiyorum tatlı çok istemiyor canım ama sanırsam erkek çocukta son aylarda tatlı istiyormuş annenin canı 😍 sağlıkla gelsin evlatlarımız inşaallah kızın erkeğin bir önemi yok Allah’a layık birer kul bizlere hayırlı evlat olsunlar🥰💋💋💋 Amin ❤️
Kelebegimmm Merveeliyy bende bütün takvimlerde kız.bende hep kız olacağını düşğnüyorum bakalım nolucak🤷🏻♀️Sizide tebrik ediyorum😘🌹🤗
Papatyammm Merveeliyy kaçıncı haftada prenses prense dönüştü peki ben en son detaylıdan sonra doktora bir daha sormadım içime kurt düştü şimdi 😂
Eminel Merveeliyy benim de 12. Haftamda hem de yüzde 90 kız demişti doktor, ancak 16. Haftamda öğrenmiştim oğlum olacağını 😍 sağlıklı olsunlar da inşallah
Kelebek123 Merveeliyy tatlı ekşi meselesi değil bu ben hem tatlı hem ekşi yiyorum tatlıyı da ekşiyi de çok canım çekiyor bebişim de erkekmiş. Belirtiler yanıltır.
Ebrualp Bnde erkek hissedyrm acı ve eksik yiyorum doktor kıza benziyor dedignde 13 haftalik ti bklm 16 da gdecem bide kız mi erkek mi ozamn anlarz😄
Merveeliyy Papatyammm 12+4 ten sonra 16. Haftamda 😍😀 yani ben mesela hala diyorum ki inşaallaj birdahaki gittiğim de tekrar değişmez 😅
Merveeliyy Kelebek123 işte ben de öyleyim sayılır acıyı ekşiyi aşırı yiyorum ama tatlıyı da yiyorum sadece tatlıyı aramıyorum