Kızlar 37 haftalığım sağlıocağı doktoru kanımda iltihap olduğunu söyledi doktoruma yönlendirdi antibiyotik veremedi doğumum yakın diye 10 gün kaldı sezeryan olacağım. Yarın doktoruma randevu aldım gideceğim doğuma alır mı sizce çantamıda mı alsam yanıma. Başına gelen var mı böyle birşey. Ameliyat sırasında sıkıntı olabilirmiş.