Geçen sene 29 mayısta oğlumu sezeryan ile doğum yaptım ve çok geçmeden hamile kaldım. Allah nasip ederse 8 ağustosta kızımı kucağıma alacağım Yani arası çok kısa sürdü ama doktorum sağlıklı bir gebelik ile ilerlediğimi söylüyor umarım ameliyatta güzel geçer 🙏🏽