Gmz_1453 2 aylık bebeğim mama desteğine başlıyoruz hangi biberonu almalıyım kararsız kaldım emzirmeye devam edeceğim. Meme reddi yapmasını istemiyorum
Mirayy_21 Gmz_1453 lansinoh kullandım bilmem hiç memnun kalmadım ilkinde bunda avent aldık daha az meme redddi yapıyor diyor herkes avent alın bence