Edizhr Allahim nasip etsin insallah 🙏🏻 Evet pozitif doktorlar iyi ki var, benim de gebeligim riskliydi cok sukur saglikla kucagima almami sagladi tum pozitifligiyle hep duacisi olacagim gercekten. Benim de yasim cok ilerlemeden belki 3.cocugu da dusunebilirim kalabalik aile cok seviyorum Allah nasil yazdiysa bakalim nasipten oteye yol yok, evlatlarimiz saglikla buyusunler de gerisi nasip🥰 Size de su gibi bir dogum dilerim saglikla gelsin insallah