irbskn ben de alttan baktırmamak için 6 hafta hastaneye falan gitmedim canım aynen hem can acıtıyorlar hem de bebeğe zararlı hamile olduğumu öğrendim sağlık ocağına gittim kan verdim kan sonucu 4 haftalık dedi 2 hafta bekledim hastaneye gittiğimde doktor hemen alttan bakacak oldu ilk muayene diye ben de istemiyorum ondan bekledim bu kadar dedim 🤗