Merymomm Nvural Bende dün vermiştim sabah 8 buçuk ta çıkmıştı ama negatif maalesef bugün de adet oldum
Mstefe Nvural bazen sisteme geç düşsede sonuç çıkmış olabiliyor sağlık ocağı yakınsa uğrayın isterseniz
MujganisMom Cansuuert Yaa hayırlı olsun belirtileriniz var mıydı benimde gecikmemin Yedinci günü bugün iki gün önce test yaptım da malesef tek çizgiydi. Adet de olmuyorum.
Cansuuert Edanur_Dilek teşekkür ederim canım çok az bulantim oluyordu uykuluydum halsizdim sürekli bir de kasık bel ağrısı oldu bende
Cansuuert MujganisMom teşekkür ederim canım az bulantim vardı bel kasık agrisi oldu bide halsiz ve uykuluydum surekli 7 gün aslında çok ama belki geç dollenmedir bi kaç gün daha bekleyip tekrar edin olmazsaniz