Bsnrarmgn Haftadayım. Doktor haftaya çatıma bakacak kemik yapım çok zayıf ve oğlum da şişko olduğu için sezaryenle alabilirim dedi. ben artık çıksın istiyorum çok yoruldum taşıyamıyorum resmen depresyona girdim sürekli ağlıyorum. Benim gibi olanlar var mı nasıl aştınız bu durumu?
Zumzum1 Bsnrarmgn Bende 38+5 teyim bugun 10 gunum kaldi doguma ama tam 3 haftadir asiri ve siddetli kasilmalar adet sancisi alt tarafa baski ignelenme herturlu sanciyi cekiyorum hergun dogurucam bugun kesin diye bekliyorum ve asla gelmiyor 😭
Zumzum1 Bsnrarmgn Benim acilma bile yok daha 39 da carsamba gunu tekrar bakcak doktor ama bende dogurmadigim icin depresyonda ve cok mutsuz hissediyorum resmen bugun kolum kalkmiyor yatiyorum 😭
Bsnrarmgn Zumzum1 aynen öyle benimde çok sancılarım giriyor hatta oğlumun boyu ve kilosu bana göre fazla olduğu için içime de sığmıyor bu yüzden hareket de edemiyor ama gelemiyor da aşağıyı ittiriyor sadece🥲 doğursak da şu depresyon geçse bari😭
Zumzum1 Bsnrarmgn evettttt ittiriyor benimde resmen agrimayan yerim kalmadi 😭😭 son 9 diyorum artik oda gununde gelirse bide gec gelirse ay allahim hayirlisi ya