Happymm Geçmeyen kabızlığım var bağırsaklarımda bi sorun olduğunu düşünüyorum doktora gidecem fakat heniz fırsat olmadı çok su içerim katı hamur işi gluten tüketmemeye çalışıyorum ama yine de aynı şu kabızlığa çözüm bulan yok mu Allah için
busebasaran06 Happymm yoğurt yemeni tavsiye ederim bol bollll ayran olur su olur, bunlar bağırsak florasını düzelten şeyler
2erkekannesim Bende günlerdir çekiyorum prilam içiyorum bide zofer acaba o yüzden mi diye düşünüyordum ta ki postunuzu görene kadar
Sobugulcan Bende de aynı problem var bana da Kefir iyi geldi içiyorum ve o an geçiyor bence siz de denemelisiniz