Merhabalar herkese
Hepimize sağlıklı doğum diliyorum öncelikle. Bebiş isteyenlere de tez zamanda inşallah 🙏🏻
36+3 hamileyim, son 2-3 gündür özellikle sol tarafta batma hissi yatarken sağa sola dönemiyorum yürüyemiyorum eğilip kalkamıyorum. Otururken hiç bir şeyim yok. Sırtımda belimde bacaklarımda da sorun yok sadece kasıklarım. Afedersiniz gazınız olur sıkışır öyle bir his. Gazım da yok kaç kez wc gittim. Perşembe doktor randevum var izni başlatacağım beklesem mi gitsem mi öncesinde sizce?