Nisannurr 3defa kan verdim en son 12 haziranda beta 330 du. Bugün karından usg ile bakıldı ama kese görülmedi. Zayıfım ve idrara sıkışıktım. Daha önce 3 kimyasalım oldu. Sizce bu durum normal mi ? Fikirlerinize ihtiyacım var