Bende geçen hafta Salı günü verdim reglime 3 gün vardı beta 31,4tü.Sonrasında testle takip ettim koyulaşma oldu.Bugünde tekrardan bi kan vericem akşam.Sonrasında betaya göre doktordan randevu alıcam keseyi görmek için Allah izin verirse 🥰Bu arada betayada baktırmak istiyorum demediğiniz sürece bakmaz sağlıkocağı,bi kez daha kan verin kafanız rahat etsin