11 haziran saat 8 civarı nişanım geldi ve gelmesiyle sancılarımın başlaması bir oldu geçer dedim ama gecmedi ilk gebeliğimde 1den fazla gelmişti o yüzden onunla kıyasladım🥴 sancılarım hafifti ertesi sabah saat 6ya kadar evde sıklaşmasını bekledim ama sıklaşmadı gene de hastaneye gitmek istedim gittiğmde 4 cm açıklık vardı ama sancılarım yetersizdi doğum için gene de yatışım yapıldı suni sancı takıldı ve asla zorlamadı beni tam tersi çok daha hızlandı herşey😍 6cm açıklıkta suyumu patlattı ebe ve ondan sonrasi gerçekten su gibi kolay oldu 10 dk sürmedi suyumun patlaması ile Gökçe kuşumu kucağıma almam🥹🎀 ıkınamadığım için dikislerim gene çok fazla gene beceremedim o olayı🤣 şimdiden 5 günlük olduk bile biz🥹burdan yazan dua eden kişilere çok teşekkür ederim hepinize tek tek dönemedim nolurrr darılmayın hepinizden allah razı olsun hamiiiş bebişkolara da şimdiden doğumumuuun aynısı olsun inşallah 🫶🏻