Süpürgeyi sürekli fişte tutmuyorum şarjı dolunca çekiyorum fişi, kullanacağımda tekrar takıyorum. Şarj istasyonu yatak odasında fakat ben süpürge açtığımda her seferinde şarj istasyonunu mutfakta salonda gibi gösteriyor. Birkaç sefer haritaları sıfırlayıp tekrar yapmıştım ama yine aynı hatayı vermeye başladı size de böyle mi