ozde0636 Kızlar 1 hafta sonra olcaktı ama bal kızımm dayanamadı geldi hamd olsunnnn ben aranızdan ayrılıyorummm hepimiiizzz sağlıkla kavuşalım bebişlerimizeee 🩷🩷🩷
Ceren1996 ozde0636 ömürlu olsun canım. 🥰 Bizde 37+1 haftaligiz kız bebis ilk gebelik bekliyoruz 🤲 kaç kilo doğdu.
kutaymoms ozde0636 doğumunuz nasıl başladı aramızda 1 gün varmış bende 37+4üm, 38+6ya sezaryen günü aldık ama daha önce gelse fena olmaz 😂😂
Cerenn28 ozde0636 ay hayırlı uğurlu olsun inşallah güzel geçmiştir doğumun da bende 37+4 kızımı bekliyorum sabırsızlıkla bakalım ne zaman gelecek :)
Cerenn28 Ceren1996 adaşım yakınız bizde 37+4 benim de kız ve ilk doğum olacak nasıl gidiyor senin benim çok nadir kasılmalarım oluyor normal görünüyor ama yarın çatı muayenem var
ozde0636 esmaugurrr sezaryen planlıydıı aslında 1 hafta sonrasınaa gece birden suyum geldi ve sezaryen oldumm
Ceren1996 Cerenn28 benimde kasılmalarım oluyor canm bebiş toplanıyor bı yerde 3 4 defa. Geçen hafta gittim kontrole 36+4de çatı muanesi oldum. Doktorum normal dedi Açıklık yok dedi. Nstye girdim 1 tane sancı kasılma çıkmış. Bu haftalarda olablirmis. Sancı ağrı olursa sürekli gel.dedi. persembe günü tekrar gidicem kontrole. Kontroller haftada 1re düştü çünkü 🥰
Cerenn28 Ceren1996 benim 1 cm açılmam varmış nişan da geldi dün akşam doktorum bebek hareketleri azalırsa su gelirse sancın sıklaşırsa gel dedi bakalım beklemedeyiz şuan inşallah sende sağlıkla kucağına alırsın az kaldı heyecan da arttı
Mlskz ozde0636 allah anali babali büyütsün, hayirli ugurlu olsun 🌸 Mutlulugunu buraya kadar hissettim, allah bozmasin 🥰 Peki sen nasilsin, agrin sizin varmi? Ameliyatin nasil gecti?
ozde0636 Mlskz yaa teşekkür ederimmm 🥰😊 Rabbim hepimize nasip etsin Ben iyim ağrım oluyor da tabi önceki günlere nispeten daha iyi bugün 3.günüm eve çıktık çok hamd olsun. Ameliyat çok iyiydi ilginç bir şekilde bende çok sakindimm o yüzden zorlanmadım ameliyatta
Ceren1996 Cerenn28 evet inşallah hepimiz sağlıcakla kucagimiza alırız. Nişan dediğin kan demi. Bel ağrın oluyo mu.
Cerenn28 Ceren1996 yok böyle jelimsi bir şey geldi kahverengi içinde vardı sanki tıkan gibi diyorlar ya öyle bel ağrım da var sende var mı pilates yapıyorum evde topla o iyi geliyor
3_bebelianne ozde0636 gözün aydın analı babalı büyüsün hemen kilo boy sormuşlar😂😂🙈kıyaslayacak çünkü kendi bebesiyle hey allahım
ozde0636 esmaugurrr bende mantar enfeksiyonu vardı onun akıntısı sandım hafif kahve yeşil arası birşeydi ama baya yoğundu , sanırım o da değişebiliyor bazılarının pembe kan oluyormuş suyum geldiği için anlayabildim normal olmadığını nişanı enfeksiyon sandım ben başta enfeksiyonum olduğu için öyle gelmişte olabilir
Cerenn28 esmaugurrr akıntı gibi değil de böyle yoğun kıvamlı jelimsi şeffaf kahverengi arasıydı ama değişiyormuş herkeste bende baktım benimki böyle sanki tıkaç gibiydi araştırdım da doktorum mukus tıkacı dedi açılma kanamasıymış öncesinde kahverengi lekelenme olmuştu çok az
esmaugurrr ozde0636 bendede aynı şekilde enfeksiyon var işte ama sanırım kimsenin nişanı bembeyaz gelmiyor ya da sarı akıntı gibi