yasarceyda12 Bal0306 yaptırmadım ama sebebi protein kaçağına bakıyolar eğer tansiyon sorununuz veya önceki hamilelikte tansiyon sorunu varsa veya çocukta gelişim sorunu varsa yapıyolar gebelik zehirlenmesi bu şekilde anlaşılıyor bunlardan biri varmı ?
Bal0306 yasarceyda12 tansiyon normal ayakta şişlik yeni oluşmaya başladı 26+5 im ilk gebelik ama bebekte gelisme geriligi var 1 hafta erken haftada olduğu icin korktum acikcasj
yasarceyda12 Bal0306 gelişme geriliği ve ödemdir bakmalarının sebebi canım ödemde gebelik zehirlenmesi belirtisi arasında ama her ödem değil tabiki muhtemelen bunlardan sebep bakıyolarfrı
Emirnokta Ben diğer oğlumda yaptırmıştım .özel endokrin istemişti çalışıyordum hatta 5 lt idrar götürmüştüm çok zor oluyor çalışırken 😁protein kaçağına bakmıştı sanki
Emirnokta Bal0306 bende şeker var ama normal şeker insulin kullanıyorum ondan dolayı yapmıştı birşey cikmamisti
Bal0306 yasarceyda12 gelişme geriliği nedeniyle istemisti doktor ama genelde 30 dan sonra görülüyor bu gebelik zehirlenmesi oyuzden merak ettim
yasarceyda12 Bal0306 o belli olmaz canım benim çok tanıdığım var bu haftalarda yaşayan Allah göstermesin ama o belli olmaz hemde önlem için istemiştir ona vöre ilaç başlar
Sevda_kygszz Bal0306 ya ben varim 24 saatlik idrar verdim protein 394 cikmis deger nasil ilerlicem bilmiyorum sali gunune randevu almistim nolcak bilmiyorum ama bebegimde gelisim geriligi yok haftasiyla uyumlu yuksek tansiyon odemim de yok 35+3 haftalik hamileyim
Bal0306 Sevda_kygszz muhtemelen tansiyon takibi yapar size bendede protein kaçağı cikmadi tansiyonda yok
Canbebik Sevda_kygszz merhaba bende de var protein kaçağı size doktor ne söyledi acaba bende Salı günü idrar götüreceğim ? Erken Doğum filan önerdiler mi ?
Canbebik Sevda_kygszz ALLAH yardımcın olsun , bende şuan 35+4 oldum , hayırlısı bakalım , bebeği erken alacakları için , size bebeğin ciğeri gelişsin diye bir iğne vurdular mı ?
Sulegull Bal0306 ben 30 da doğum yaptım Tansıyon vardı bende proteın kaçağı da çıktı acil sezeryanla aldılar 1500 kg dogmustu
Sevda_kygszz Canbebik haftasi iyi denildi vurulmadi hicbisey insallah saglikla kucagima alirim gercekten cok stresli bi durum allahim herkese yardim etsin sende kendine cok iyo bak dikkat et olc surekli tansiyonunu