Geçtiğimiz cuma çok şükür bebeğimi gördüm haftasıylada uyumluydu geçmiş travmalarımdan kaynaklı acaba duruyor mu devam ediyor mu gebelik ağlamaları zırlamaları geçti ama doktorum 1 ay sonra 12. Haftada görüşelim dedi o zamana kadar bu kaygılar inşallah tekrarlanmaz benim gibi görüş günleri uzun olanlar nasıl zamanı geçiriyorsunuz yardım please 🥰