hacersn 35 haftalık hamileyim doğuma hazır olmak için ağdaya mı gitmeliyim her hangi bi zararı olur mu bilgi verir misiniz
Zeyzey01 29 haftalığım ilk günden beri ağdaya gidiyorum çok şükür bir sorun olmadı çünkü kendim yapamıyorum karnımdan önümüzü göremeyince :) tanıdığın bir kuaföre minik minik acıtmadan ve sende kasılmadan aldırırsan hiçbir sorun olmaz
mommy_pink ben ağdaya gittim. normalde lazere gidiyordum hamilelikte mecbur yarım kaldı jilete döndüm çok kalınlalştı. 36. haftaya gidince ağdaya gittim. gerçekten evet kafam rahatladı ama canım acımadı kasılmadı desem çok büyük yalan konuşurum
hacersn mommy_pink Bi arkadaştan duymuştum ağdaya gidince kanaması oluşmuş ve doğumu erken başlamış buda beni biraz tedirgin etti açıkçası ama sizlerde sorun olmadıysa bende gidicem :)
Redpepper Erken doğum riskim var ben o yüzden hiç gitmedim kasılma vs olur diye ama onun dışında gidilebilir galiba
Abbak0133 Ben sureklı düzenli agdaya gıttım yarın sabah doğumum var dün tekrar agdaya gıttım tüm vücut yaptırdım bende hıcbısey olmadı ağrı kasılma sadece yatıp kalkarken zorlandım okadar