Bendis cnm ben en başta klomenle bir defa hamile kaldım ama 6 haftalıkken kalbi durdu bebeğimin... sonra 2 defa daha klomen kullandım olmadı maalesef ben strese gelemiyorum doktor şu saatte ilişki falan diyince beynim rahat olmuyor, ona bağladım. En son artik sıkıldım dedim sogan kürunü denicem.. ilk önce doktora gittim adetim baya geçmişti dediki adet söktürücü vereyim ilaçsız olamıyorum ki tam olarak... bende düşündüm dedim kürü deneyeyim dedim 2 gün içtim 3.gün adet oldum. Sonra peşini bırakmadım. Adet bitiminden 5-7 gün sonra tekrar başladım(tam hatırlamıyorum ama ben baya ibrâhim saracoglunu dinledim ağzından çıkanları yazdım uyguladım sitesine de baktım sende bi bak ) sonra duydum ki incir ve hayıt tohumu suyuda iyi geliyormuş. Hayit tohumu suyunuda günde bir ictum. Sabah ve akşam ac karnına da sogansuyunu uyguladım. Sağlıklı besledim yumurtamı falan eksik etmedim. Haliyle o ay kiloda verdim. Bol bol incir de yedim. Haliyle kür bitti ben adet olmadım. Bi test yaptımki gebeym çok şükür Rabbimin izniyle... sana tavsiyem her icisinde suyu, inciri vs Ya şafi diyip şifa istemen Rabbimden... inşaallah sende mutlu olursun.