Hurremsultannn Kızlar Regle me 2 gün var dayanamadım az önce test yaptım böyle çıktı 
Turuncukelebek Hurremsultannn evet canım hayırlı olsun ama ben test yaptığımda 3 tane birden yaptım emin olayın die bir pahalı 2 ucuz kaset test ama çizgimiz çok koyu var gebelik
Nazblbl Yüksek ihtimalle hamilesin bence adetin 3 gün geçmesini bekle ve öyle kan ver yoksa değer düşük çıkar bir kaç gün sonra tekrar kan vermek zorunda kalırsın değer yükseldi mi diye bakmak için