S-nur1 Bu hafta tetenoz için aile hekiminden aradılar bende kendi doktoruma sordum yaptırmalı mıyım diye tabi yaptırın dedi acaba tek doz yaptırsam yeterli olur mu sizler n’aptınız
Gokceegee S-nur1 benim tek doz yapıldı ikinci doz doğumdan sonra yapılacaktı korktuğum için yaptırmamıştım
2121nehir S-nur1 20 haftalıkken birinci doz 24. Haftya girince 2.dozumu olmuştum doktorum kesinlikle aşıyı olmamı söylemişti
Nazblbl S-nur1 Ben yan etki yaşamadım. Yaptırdığımın ertesi günü kolum ağrıdı o da aşırı bir ağrı değildi zaten
S-nur1 Gokceegee yapıldığı an mı ağrılı yoksa sonradan sadece ağrı mı oluyor yani aşı ben hıc olduğumu hatırlamıyorum da gebelikte daha zor olur mu etkisi ilk gebeliğim bilmiyorum 😣
S-nur1 2121nehir Benim doktorum da öyle dedi ilk dozu yaptır 1 ay sonra 2.dozu ol dedi ama ben tek doz olsam die düşünüyorum sizde bir etki oldu mu nasıl geçti
2121nehir S-nur1 1 .doz rahatsiz etti beni kolum sis ama onun dışında birşey olmadı 2 doz hafif kolum sisti o kadar ama yaptırmanızı öneririm
Esma006 S-nur1 yeni usül çıkan tetonoz var diğer adı boğmaca ramazan bayramından sonraki hafta çıkmış eğer onu vurulucak iseniz bir doz yeterli kendi doktorum da o sekilde söyledi yinede doktorunuza danışın
dedimolabilirrr S-nur1 ben 2 doz olmuştum ilk hamileliğimde şimdi 6 yıl geçti tekrar iki doz mu olacağım bilmiyorum ama bahsedildiği gibi kol ağrısı olmamıştı bende iki dozda da bir de özellikle sezeryan olacaksanız ameliyat sonuçta bende tetenoz aşısı önemli kafanıza göre 1 doz yapmayın doktor ne derse onu yapmalısınız diye düşünüyorum. ☺️
Metra Benim doktorum tek doz önerdi boğmacalı tetonoz olanı bugün yaptırdım şuan hafif omzumda ağrı var ama dayanılmıcak gibi değil 2,3 güne geçer dedi