ssnur bende çok yeni başladım doktorum değişince ilacımıda değiştirdi 6 aydır anamden emdiğim süt burnumdan geldi şimdi diyorumki madem böyle alternatif bir ilaç vardı diğer doktor neden hiç onu bana teklif etmedi veya yazmadı hep prilam yazdı onuda gece 2 tane sabah 1 tane eğer çok çok kötüysem günde 4 taneye kadar içebiliceğimi söyledi prizini şu an 1 tane içiyorum yetiyor hamd olsun 🤲