Benimde ilk gebeliğim şuan 31+3 kızımın kilosu neredeyse 2 hafta önden gidiyor dedi doktor. Bende normal doğum istiyorum ama böyle giderse sezaryen olur dedi. Üstüne üstlük doktorum mesleği bıraktı yeni doktor aramaktayım. Bu stresle erken doğum olmasından çok korkuyorum 🥺