Kizlar yururken bazen sol kasigimin oralarda birsey hissediyorum sanki top gibi birsey varmis gibi tam anlatilmiyor ama 😂 Kist vs yok bende. Bugun sirt ustu uzanirken sol bacagimi hafif karnima dogru cektim doluluk vardi sanki bastiramadim pek bacagimi cekince cok farkli bi his oldu icimde. Sag tarafta boyle olmuyor. Birkac dakika sonra tekrar sol bacagimi karnima dogru cektim o doluluk yoktu gitmisti ordaki sey. Sol kasigimda bazen batma hissi oluyor belki idrar yolu enfeksiyonudur diyordum ama bugunki olaydan sonra acaba bebis surekli orda mi duruyor diye dusundum. İlk hamileligim bu arada cahilligime verin 😂❤️