Merveue bende 12 haftalıkken popo üstü dolmuşta düşmüştüm ani fren yapmıştı şoför sırtımı vurmuştum hemen doktoruma gittim söyledim karnına sert darbe almadığın sürece bir problem olmaz ama sen yine de ağrın kanaman olursa mutlaka gel dedi çok şükür şuan 25 haftalığız sende hareketlerini takip et bebişin eğer hareketlerinde azalma veya kanaman olursa hemen doktora git mutlaka 🌸