iknrkc Kızlar 1,5 2 saattir kalktığımdan beri karnımda sancı şeklinde ağrı var tuvalete çıktım iki kere ama hâlâ şiddetli şekilde devam ediyor acile mi gitmem lazım yalancı sancı falan mı yoksa gaz mı çözemedim
Sarees iknrkc canım direkt doktora git sen nereden anlayacaksın ne ağrısı olduğunu koş git Allah korusun tansiyon yükselir bişey olur
__Kubracik01__ iknrkc insanlar hemen panikletmeye ne kadar meraklı ya iyi misiniz siz ,gaz büyük ihtimal yürüyüş yapın biraz kasiklara gaz sancısı birikince çok agri oluyor bende de oluyor
Miniginannesiiii1111 iknrkc merhaba bebeğiniz hayırlı olsun Allah analı babalı büyütsun bende 31+5 haftalık hamileyim bendede şiddetli değil ama ara ara oluyor ağrı sizde nasıl bir yol izlenmişti ne zaman düzelme olmuştu hatırlıyor musunuz acaba
Dilarakantemur36 Bende aynı haftadayım aynı sorunu yalıylrum bilgili anneler bilgilendirirse sevinirim 💘