iremzcn Kızlar 25 günlük bebeğim var sadece mama ile besleniyor fakat doktor 30-60cc ver dedi ama asla doymuyor bence mama bitince hemen ağlıyor aranıyor bende 90 verdim bitiriyor hepsini kusmuyor da ama yine aranıyor ağlıyor normal mi sizce ? 90cc içen bebek kaç saate acıkır ki bebeğim 1 saat sonra yine mama istiyor
a-b1 iremzcn Benim bebeğim de bir aylık falan iken 100 e çıkmak istiyordu pek vermek istemesemde durmayınca verdim. Ama keşke ne kadar isterse o kadar verseydim. 3. Aydan sonra kilo alımı bayağı azalıyo çünkü. Yine de doktorunuza danışın mama daha tok tutar vermeniz doğru olur mu bilmem
3_bebelianne iremzcn İkinci bebeği mama ile büyüyen bir anne olarak o ne kadar içmek istiyorsa kısıtlamadan verin derim ben öyle yaptım hep fazla cc içti
2girls1boymom iremzcn aranma ağlama durumu emmediği içinde olabilir normalde emen bir çocuk yarım saat memede kalıyo mamayla beslenenlerde mama hemen tüketildiği içinde olabilir. Emzik kullanıyor musunuz
Seymaoztrk27 iremzcn merhaba benim bebegim 25 günlük 60 veriyordum 4 gündür hiç susmuyor hep uyumuyor az önce 90 belki fazla verdim uyudu demekki açmış aç birakmisim
iremzcn a-b1 doktora sordum 30-60 arası 2 3 saatte bir ver dedi. anne sütü almadığı için bence doymuyor. Ağlıyor aranıyor ellerini yiyor yani çok güvenemedim doktora o konuda. Şaşırdım ne yapacağımı
a-b1 iremzcn doktor bana da verme demişti ama gittiğim birkaç Prof. Onu biz bilemeyiz ne kadar isterse ver içsin dedi. Aslında mama daha tok tutar acıkmaz hemen ama istiyorsa verin bence iştahlı demek ki.
iremzcn 2girls1boymom emziği veriyorum ama tutmuyor 2 dakika sonra atıyor hemen nasıl alıştırabilirim birçok emzik çeşidi denedim
Muzikcianne Bebekler sadece acıktığı için emme refleksi göstermez canım, bildikleri tek şey o olduğu için karnı ağrısa uykusu gelse bile emme refleksi gösteriyorlar, sütünüz yoksa bile memenize koyun güvenli bağlanma yaşarsınız hem de bebişiniz tatmin olur 🩷
iremzcn Datlum ben Başta hipp kullandım ama gaz yaptı. Sonra Aptamil prosyneo kullandım o da kabız yaptı. Şimdi de Sma comfort kullanıyorum bakalım