Belinya canım bende aynı şikayetten dolayı doktoruma gittim ve açılmam var mı diye baktı erken Doğum riskinden korktu ama şükür öyle bişey çıkmadı o haftalarda olabilir dedi, sen yine de bi doktoruna danış Allah’ın izniyle birşey olmaz, Benim oğlum hala çok aşağıda ve tekmelerini de aşağıda hissediyorum