Selcannnnnn Saçlarımı yeni sarıya boyatmıştım kaşlarımı açmıştım bu yüzden ama şuan rengi karardıkça çok kötü duruyor kimyasal olmayan boya falan bildiğiniz birşey var mı ben normal saç boyasıyla boyuyordum kaşlarımı sorun olur mu :))
momkrm19 Selcannnnnn ben daha yeni biomagic boya ile kaç ve saçımı boyadım canım . Kuaför gibi olmadı ama fena da değil. Amonyak ve bazı kimyasalları içermiyor. Watsons ta var
Esma006 Selcannnnnn birçok fenomen boyuyor hamile iken sanmiyorum sorun olur fazla bekletmeyin odayı vs havalandirin kokuyu icinize çekmeyin
isimsiz12 Selcannnnnn ben hamile olduğumu bilmiyordum hem boyattım hem kaşlarım açıldı bi sorun olmadı ama hamile oldugumu bilsem yapmazdım yinede🥲
Sevde1-gkc Selcannnnnn Ben hamileydim boya sürüldü kuaförüm açıcı sürmem dedi kara kaşlarım var bir de ama boyayla rengini kırdık