betulgzl_06 Arkadaşlar kaçıncı haftada cinsiyeti öğrendiniz ben şuan 11+4 günlüğüm bugün hastaneye gidicem acaba cinsiyetini öğrenir miyim sizce
demirrleydi_ betulgzl_06 15 haftalıkken doktor kıza benziyo dedi ama bugün 19.haftada erkek dedi detaylı ultrasonu bekliyorum ben emin olmak için
deniz_45 Ben çok merak etmeme rağmen 16 haftayı bekledim ve öyle öğrendim haftanız erken yanılma payı olabilir biraz daha sabredin bence inşallah gönlünüzce olur 😊