Uygulama da 20 gösteriyo dr bugün 20 dedi ama normal doğum ne zaman gelir belli olmaz bakalım hiç bişe hissetmiyorum sürekli ağlamak istiyorum sadece hamileliğim kolay geçti hiç duygu değişikliği olmadı aşerme tiksinme olmadı hep hareketliydim bu aralar hiç bişe yapmak da istemiyorum ağlamak dışında