Ulkumom canım nasılsın bende çizgi görüyorum şunları sormak istiyorum sat ve bat ne zaman dongun kaç gün suruyor ve yumurtlamanın ne zaman gördün
Neden soruyorsun dersen benim sat 22-28 Mayıs bat 19 hazirannormalde programa göre yumurtlama 4-5 hasiran gorunuyordu ama erken yumurtladim
yumurtlama 1 Haziran çatlama 2 haziran
Dolayısı ile adetim öne gelmiş olacak sanırım 15yada 16 sında adet olmalıyım ama hağla olmadım testte yaptım negatif gördüm dün ondan merak ettim umitlenmelimiyim yoksa artık çıkmaz deyip adetimi beklemeliyim🥹
N