m-i0 İdrar yolumda enfeksiyon varmış fitil verdi doktor kullananınız var mı bacılar ? Aldıktan sonra nasıl yatayım ya da oturayım ?
a-b1 m-i0 ben kullanmıştım 2 paket falan. İyice girsin içine emin olun ve yarım saat falan uzanın ayaklar yukarıda olsun akmıyor öyle yapınca. Bir de mümkün olduğunca ileriye yerleştirin çıkar yoksa