Kızlar normal aralıklarda diye çok takmamaya çalışıyorum ama oğlumun boyu yaşıtlarına göre hep geride. Kendinden küçük kız çocuklarından bile kısa. Yani ister istemez insan kıyas yapıyor. Aynı dönem doğan bir çocukla aynı ya da uzun olduğunu hiç görmedim. Dün kuzenim geldi 1 yaş küçük oğluyla neredeyse aynı. Genetik diye bir şey var evet ama babası 182 ben 164üm kısa sayılmayız. Uzatmak için neler yapabilirim yardımınıza ihtiyacım var. Takviye vs öneriniz var mıdır?