dunyamyavrularim12 Kızlar 31 haftalığım dün akşama kadar herşey yolundaydı bebeğim baya hareketliydi ağrım sızım yoktu . Dün gece eşimle tartıştık ben baya ağladım stres sıkıntı falan derken baya ağrılarım oldu bende yorgunluktqndır dedim uyudum . Ama sabaha karşı hep ağrılarım oldu . Şimdi de aynı şekil kahvaltı yapamadım kusacakmışım gibi hep midem bulandı affedersiniz . İlk gebeliğim olduğu için bilgisizim sancı regl ağrısına benzer deniliyor ama bende öyle bişey yok hani gazın olur yapamazsın veya büyük tuvaletin gelir de yapamazsın ya karnına ağrılar girer he işte o şekil ?? Bunu yaşayan oldu mu nst gitmem gerekiyor mu ?
Gzmadymn Güzel bı duş alın geçmezse bı kontrole gidin bence, yalancı sancı olabilir veya stres kaynaklı olabilir ve en önemlisi korkmayın Allah ın izniyle olmaz bir şey,benimde 2 3 gün geçmeyen sancılarım oluyordu.