Kizlar ya hiç yasamadigim bir şey yaşıyorum. Sat 3 Haziran biteli 8 gün oldu dün bugün göğüs ucum aşırı acıyor dokunamiyorum hani böyle bebek yeni dogdugunda emzirirken acır ya o şekilde. Programa göre daha yeni yumurtlama donemindeyim çok erken olduğunu biliyorum ama neden olur ki daha önce yumurtlamada hiç göğüs hassasiyeti yaşamadım adetten önce bile hiç agrimazdi. Ara ara böyle hani süt dolar da yanmaya başlar ya öyle oluyor. Neden olur ki sizce? Geçen ay kimyasal gebelik yaşadım bu arada.