İlk hamileliğimde bebek iri değildi ama doktorum kafası büyük Deyip duruyordu zaten doğum esnasında da çok beklemeden hemen kesmişti ben de çok korkuyordum ama doğumdan zor değildi açıkçası çok çabuk iyileşmişti dikişlerim. Şu an doktorum farklı Bebeğim de İlk bebeğime göre daha iri yine keser diye düşünüyorum çünkü kendi haline bıraktıkları zaman yırtılma daha fazla oluyormuş